سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گرافیت پرسولفور چینی

گرافیت پرسولفور

 

گرافیت پرسولفور چینی

گرافیت پر سولفور  چینی یک محصول پرتفاضای صنعتی است، از همین رو نوسانات قیمتی و بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن برای صنعت‌گران پراهمیت است. عوامل مختلفی باعث ارزش‌گذاری قیمتی این ماده صنعتی می‌شوند. گرافیت پر سولفور چینی بهترین کیفیت این محصول در بازار را دارد. نوع چینی آن بسیار پرتقاضا و باکیفیت بوده و از همین رو بیشترین قیمت را نیز به خود اختصاص داده است.

یکی از اساسی ترین کاربرد های گرافیت پر سولفور چینی در ساخت آند های کربنی در صنعت آلومینیوم می باشد. البته این ماده در ساخت الکترود هاى گرافیتى در کوره های قوس، دى اکسید تیتانیوم، پلاستیک های پلى کربناتی، فولاد ها، آجرهای نسوز کربنی، در کوره بلند، شبکه ى فشرده برا کوره های پخت آند و همچنین مواد مصرف شده در حفاظت کاتد از خطوط لوله دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد. 

 

با انجام فرآیند کلسیناسیون بخشی از ناخالصی های موجود در کک مانند مواد فرار و رطوبت، از بین رفته و در نهایت درصد وزنی کربن، چگالی ساختار کک، استحکام فیزیکی و هدایت الکتریکی آن افزایش می یابد و نکته مهم دیگر کاربرد اصلى کک نفتى کلسینه شده در ساخت آند های کربنى در صنعت آلومینیوم سازی است.